onsdag 8 december 2010

Sjukstuga...........

Har vi här i huset ,hoppas vi snart är friska så vi kan börja med lite julbak .Tänkte om vad gäller vildsvinen vi gör dom när alla är friska ,friterade vildsvin är typ aninsbröd utan anis super enkla att göra.

Ska visa er lite bilder nu .

Gamla ytterdörren.
                                          Nya ytterdörren ..

Tycker dock att den gamla var lite snyggare ..Nicke sa att jag inte har någon rätt att klaga då jag skulle ha en dörr med runt fönster ,vi bytte ut våran dörr för att den var skitdålig ..nu har vi en ny rejäl polardörr.
Gissa om paniken var stor när vi Anton hade magsjuka och det enda pappret jag hittade var detta :-) (dock hittade jag en rulle till sen) 

Svårt men att få till det med bild och text på denna bloggen ,men man lär nog sig med tiden :-)

Ha en bra dag alla :-)

1 kommentar:

  1. Jag tycker att eran dörr är jättesnygg! Hoppas att ni också kryar på er fort som attan, december känns som den sämsta månaden att bli sjuk i...

    SvaraRadera