fredag 6 maj 2011

Smarta saker ..

Fick ett plötsligt bloggsug .. längesen sist .

Snart är sommaren här Nicke har redan börjat riva och skrapa huset inför sommarens målning och byte av brädfodring ..Vilket jobb ! men helt klart värt allt arbete även om det mesta av arbetet som jag gör består av marktjänst och att vara med barnen .

Prio just nu är alltså utsidan av huset och jag tror och hoppas att det kommer att bli riktigt bra .
När hösten kommer så får vi börja jobba inne igen .
Kom på att jag inte visat så mycket från vårat färdiga kök ,ska lägga in bilder så fort jag är klar med några små detaljer...

På tal om detaljer kolla in våran el lösning i köksön .

Perfekt lösning :-)  


Nu måste jag börja göra middag ,Nicke och Vicktor åker på krattnings uppdrag med bandyn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar